駁髮大師 2.0令到我好鍾意自己把頭髮!!
近年有十個八個朋友仔突然間剪短頭髮,初初膊頭咁短,下次見去到頸咁短,再下次見已經係耳仔咁短。原因不外乎係頭髮太爛、太乾、難保養、難打理!!!
幾年前有個髮型師同我講:第日老左剪短頭髮,睇落會後生好多😏
到幾個月前又有第二個髮型師同我講:年紀大既女人先會剪短頭髮,因為頭髮開始留唔長,同埋短頭髮會睇落後生 D🙈
我完全唔覺得短頭髮就係因為老!但係我覺得童顏到盡頭既女仔多數長頭髮😌 同埋!爛髮真係好難頂!!人愈大,頭髮就愈難留。要有一把又長又厚又多既頭髮係開始有 D 艱巨🤏🏻
唔使剪短!唔使剪短!!Pitanium 駁髮大師 2.0,唔止要留長,仲要好厚好大把,更加要髮質一流🫂
五年前駁髮大師既出現改變左傳統 hair mask 只係做到表層「焗油」 效果。就咁將油分搽係表面焗一焗,得暫時性既假滑效果,一 D 都唔 long lasting。耐左頭髮更加因為被劣質既油脂封住洗唔乾淨,久而久之變得更難吸收到真正養分,好野要走進髮芯,走入髮幹!
駁髮大師 1.0將水分注入爛髮!直接將髮幹需要既營養放係頭髮裡面,令一條失去生命枯萎既頭髮有返腰骨同支撐!
駁髮大師 2.0經歷 5年時間,一個極大既 upgrade,大到近乎變左一個 another level 既新產品!水分養分入到頭髮係基本,將每條頭髮壽命大大延長都係基本。佢係將頭髮光澤感、滑度、彈力推到去極緻,翻新把頭髮,令到把頭髮變到一把新頭髮咁既觀感同質感!不得了!
當我第一次用就即時感覺到 2.0遠遠多過「upgrade」🤯 無論 texture、即時效果同之後幾日既 finishing 都大進化了!!!
一吱出黎,搽上頭髮!Texture 極度包身,滿滿既覆蓋感,一星期有幾日,我已經習慣將佢代替護髮素厚敷,而駁髮大師 2.0呢個質地,敷係濕既頭髮上都完全唔會跣走、跌走,佢會密封同包住頭髮,就算唔額外再加浴帽或者熱毛巾,佢都已經會走晒入去頭髮裡面,洗走時完全感覺唔到頭髮出面有任何我最憎既化學殘留,摸到既係一條條由內而外好軟滑既頭髮,唔係「感覺」條頭髮「好似好 D 喎」,無傳統髮油、髮膜掛左一層潤滑劑/礦物油係頭髮出面既感覺,而係條頭髮起死回生,有番生命,唔再係死咕咕既死物一條!
到吹頭先緊要,頭髮唔會疊住一餅餅,唔使一邊梳一邊解結,吹完頭已經好似梳過咁順,帶住比任何其他用過既髮膜更清爽既輕盈感,去到第二朝頭髮仍然係前一晚吹完頭既形態😍 係一絲絲一條條,唔會因為瞓覺而變型或塌左或者變成一束束,每條頭髮唔係因為假性滋潤而變得厚身重身,而係真正係底層回彈返上黎既韌力,令佢 keep 到瞓左成晚頭髮都可以一秒回彈返去岩岩吹完既模樣❤️成個頭既髮質整體咁變好係會好好睇,好舒服!人生簡單好多😭
3樣野,令我覺得我把頭髮係起死回生中:
1) 再無打棘😠
我不嬲都係雜草代言人,把頭髮 16歲之後未試過唔棘,棘到梳頭係會驚,驚扯到痛。以前漂染到換衫咁,係五六年前見到洗頭個陣頭髮甩多左好多先收斂番,但只要頭髮一漂同染過,就已經番唔到轉頭,用乜都好,只會愈黎愈棘!駁髮大師 2.0係會令呢種愈黎愈差既狀況,變番愈用愈好,先係打棘消失!
頭髮會打棘係因為頭髮唔夠回彈力!而家攪得掂啦,彈過彈彈波😎 用左獨有既高滲透胺基酸釋水因子,由髮絲表面既缺口快速滲入髮芯,係頭髮入面釋水釋養,再鎖住!係入面做修復因染燙破壞左既細胞連結同埋結構,令頭髮回復番去原生狀態時既韌性同彈性,梳唔會斷,拉唔會甩!頭髮要唔識打棘就要夠水分,但補水唔夠,要將大量水分鎖係髮幹內部先得,係鎖!!鎖得住先 keep 得到!駁髮大師 2.0係棘髮剋星,每次用都係令棘既問題長期地消失,唔係短暫的,而係一個長遠既深層髮芯治療❤️
2)有折射度既頭髮,拒絕化學令✨
爛髮又暗又啞感覺好「呢啡」,係因為頭髮外層毛鱗片被傷害過反起晒,無左一個會折射光既平面🫠 要毛鱗片貼服番一個高折射光既平面,令頭髮有番原生髮個種好有彈性好健康既令,Pitanium 駁髮大師 2.0,可能係現行最好既 solution!
傳統潤髮產品係放油脂同光澤感係表面,令到用完頭髮反光,但呢種反光睇落唔自然,令頭髮睇落好化學、好重、好笠,而且呢種化學令係會洗走的。駁髮大師 2.0既閃閃光澤感,係由駁髮大師 2.0獨有既髮髓質重塑技術,將大量角蛋白、膠原蛋白、蠶絲同甘氨酸轉化為水解奈米修復蛋白粒子,呢 D 超微粒子好醒目,唔止快速滲透,仲會自動填充返脫落左既毛鱗片,填補毛鱗片好多肉眼睇唔到既洞洞🤩 簡單 D 講,佢唔係要頭髮化學令身,而係做髮幹修補,邊一個位唔平,邊一個位無左毛鱗片既,佢補番上去,黏平!令一條長頭髮由頭到尾毛鱗片都完完整整貼貼服服,而呢種光澤就係反射緊頭髮絲既健康同埋強大!!係反射緊一種頭髮健康既光澤視覺,令在另一層次!拒絕化學令,唔要傳統油淋淋,唔要傳統髮重重!!
3)有抗濕力,有透氣度,有造型持久度😍
最令我鍾意到癲既係:佢識抗濕氣!抗濕係咩玩法🤯
以前用髮油、髮膜最驚就係把頭髮變左質又重又快笠,好似好多 chemicals 好多菌咁,仲好快塌!只要個日濕氣重少少,set 頭 set 唔起;頭髮明明夾直左,一出街又會變左攣毛爆炸頭;夾攣果日,一出街已經直返哂仲變得又笠又塌又 frizzy,呢種被濕氣污染過既頭髮,係搽幾多護髮油都好難回復到本身既清爽感。
Pitanium 駁髮大師 2.0!用完個頭識抗濕❤️每次用完駁髮大師 2.0之後,佢會係頭髮表層形成一層透氣既抗濕層,無論幾潮濕,D 頭髮係唔會有傳統髮油、髮膜既易笠易塌感!長期 keep 到乾爽,順滑貼服,完全無毛燥感!!!咁樣既頭髮真係好好,唔止所有髮型都 keep 到,對我黎講,最重要係頭髮令、頭髮強壯、頭髮好睇,但係唔厚重!無 chemical 痴住係頭既感覺,無濕無菌既感覺舒服到不得了,無論睇同摸都係頭髮本身既 texture 而唔係一堆 chemicals!駁髮大師 2.0 係令到我好鍾意自己把頭髮😍
可以直接當護髮素用或者想洗完頭用浴帽毛巾焗住佢既,都得!!不過我有個慳時間而好 effective 既專業級用法!每晚係洗頭前,厚敷駁髮大師 2.0係乾髮上,再用髮夾夾住或浴帽包住佢,然後用暖風吹一吹,之後就由得佢敷 15-20分鐘(通常我會整呢整路:落妝、敷 mask、玩電話)然後就正常沖涼洗頭,無時間既日子就咁用孕髮精華 > 養髮蛋白。呢個方法除左慳左好多時間,仲因為佢特別黏黏地既質地,好直接咁食晒係乾旱既頭髮上面,完全無水分、用盡每一滴精華,效果可以去到咁深層,而且即使之後再洗完頭,你都會感覺到果種沖洗完既柔軟度,絕對唔同平時敷完 hair mask 洗走既一時假滑感,長遠得多!有深度得多🤤 成 set pitanium 孕髮系列 + 養髮系列 full set 咁做!沖涼前乾髮敷上駁髮大師 2.0 15-20分鐘 > 濕頭後用毛囊超清清潔頭皮角質 > 孕髮精華 > 養髮蛋白 > 最後加埋淨髮大師 > 最後過水!頭髮一大把❤️
