我完全戒左出街做 facial🤤
用左半年,塊面乾淨到震,超滑嫩,我慳住用,一個星期先捨得用半支,佢完全令我塊面既皮膚長期處於巔峰狀態!!
同事 Twinsen,36歲男,同護膚從來無關係,膚質睇落係少少難堪,兩邊毛孔長期開放,唔係太乾淨,有黑頭,整體灰灰沉沉,有少量痘痘,面脥兩邊 5粒主要痘印係好多年無走過,摸落鞋手粗糙,乾到出油🥲 就係分左一半比佢所以我先要慳住用!不過 3個星期,佢完完全全換左一層新既皮膚,女同事話佢唔再似”大叔”!
今日既新品,只係用左一次之後,當下已經令到我對自己膚質既自信提升左 200個點!
我耐性低惰性高,做 facial 係唯一一樣野我風雨不改,唔會有拖延症既事情,儀器我會去韓國打,一年3次,平靚正,3次就夠!!而保養 facial 我覺得係最緊要,一星期一次做保養,定律黎🙈 有 keep 住保養既面,膚質氣色好太多,一眼睇得出!
自從 9月 Pitanium 飄姬💃 final version 既出現,我就再無出過街做 facial,覺得我皮膚好到不得了,仲好過以前 keep 住做 facial 既膚質。經歷左一個長冬天,無乾、無敏感、無出紋、無老過,摸落幼滑有彈性,keep 住係一個嫩既狀態,係覺得皮膚唔會有任何問題走出黎,呢下爽🤤
以前走入去美容院,坐低問:「想做完最靚,應該做乜?」
問 10次有 9.5次答案都係 Peel!!
係,做完一個 facial 有”嘩”一聲效果既,基本上過程中都一定加左 Peel 元素入去,係 facial 界絕對既殺手鐧,用得好,即靚!!
「Peel 薄晒塊面喎🧐」 唔好太迷信,咁迷信會令護膚走好多冤枉路,只有用劣質 Peel 加上亂黎先會傷害到皮膚。好彩遇到一隻好 Peel,唔會薄膚質只會向好,皮膚會幾何級咁靚上去🤤 以前好既 Peel 一定係要出街攪一大輪,而酸亦分好多種,每種酸都有自己個性,先要識分,再要識稀釋,要掌握用幾多,用幾耐,否則易 over。要一個好 Peel,先決條件係要遇上一對好既手幫自己做,除非你用緊既係Pitanium 飄姬💃
最 Trendy 既成份係韓國,最優質既 Cream 係法國瑞士,最好既 Peel 係西班牙,無得傾,太超班!要用 classy 去形容,係 Peel 中既勞斯萊斯(貴到震,但係靚到震🙈),完全係另一個層次,獨一無二既存在。有效得淋漓盡緻,所有野到剛好到位,完全唔覺得似傳統 Peel 咁暴力對待緊塊面!!佢輕輕鬆鬆,就令皮膚摸落幼嫩,睇落通透,狀態一流!!Pitanium 飄姬💃 ,17個月前係西班牙加泰隆尼亞同一條頂流專做 Peel formula 既研發團隊一齊開始研發,目標好明確:懶既、忙既、唔熟手既,以後唔洗再出街做facial,皮膚好到狂護膚般既素質😈
第一樣要知既,好重要!!Pitanium 飄姬💃 絕對唔係保養品 upgrade 上去既產物,佢係實的的一個有強度有深度既一個西班牙天花板級既 Peel treatment 同最高端既技術優化同預製到一個超 fine 超、stable 既形態,放大左 Peel 既偉大潛能好多好多,之後收埋晒 Peel 個種會失控既剛烈,仲 100% fit 香港人膚質密度同特性,秒間穿入我地既皮膚,敷 1-2分鐘,無任何技巧地即靚!!係靚到不得了🤤 缺點係簡單直接地有效得無乜儀式感🙃 (不過一摸,有手感😍)
要做一個 100分完美既 treatment,佢要求得一:唔好求其!用番一支好既洗面!!我做任何 treatment 之前,一定係用穿浮洗面奶黎洗面,敷 2-3分鐘(無穿浮既,搵一支好洗面,要唔好洗到塊面乾爭爭皮膚先會吸收),之後打開 Pitanium 飄姬💃 既獨立包裝,滴係掌心,搽全面,面細有剩既搽埋頸,2分鐘之後洗走佢。先摸摸塊面,幼滑,光滑,無粗糙感,有彈性🥰 再睇一睇塊面,唔再暗沉,有膚色,通透😍 跟住塊面極吸收,把握時間敷一塊好 mask (Pi-Reform/Pi-Bae)敷完,再靚左🤩 就短短一個流程之後,塊面係會變成一塊悉心打理過既面。跟住第二日,再嫩 D!第三日,再嫩 D!!去到第六七日仲係咁嫩既?!唔好理,唔好自滿,唔好飄,重覆做。一星期一次,做夠 6次一個 cycle,就會發現,頑固左好多年既皮膚問題粒聲唔出,唔見左既?!出油、印、暗、粗、紋、毛孔、黑頭走都唔講聲既?!!
傳統 Peel 要一定程度既專業去做,佢地大份子,係皮膚表面運作,停留一陣,酸走角質,令到皮膚有種無左角質既滑,要有好好既 knowledge 同技巧去控制!!特別係我呢種薄皮乾皮。以前去做 Peel 一分鐘已經頂唔順要叫人洗走,以前既 Peel 即靚,但要小小心心!Pitanium 飄姬💃,新一代既 Peel 效果再充實左,而且舒服到我想側側膊敷多幾秒。
Pitanium 飄姬💃 納米級既幼細,加上高度針對香港人皮膚密度同特性,一搽上面,即時貫穿左我地既角質層進入左表皮層同埋真皮膚既交界,入左毛孔,亦都穿過晒皮脂屏障,唔再係傳統既外到內,而係一步入左皮膚,已經到位,唔再係用酸去”嗱”表皮既概念,而係融入、發酵、分解,成個過程係融入皮膚而唔係流於表皮,只係120秒,已經做突所有我想佢做既野,連皮都洗甩,滑在不言中🫨
就算我塊面偏薄同 sensitive,但係呢短短兩分鐘入面,已經感覺唔到以前傳統 peel 個種全塊面”嗱”同發熱,只係感覺到毛孔入面隱約有小小吉吉地,而呢種吉唔係個種侵蝕性既”嗱”,而係一種有激活性既刺激係度發生緊,唔係侵蝕緊皮膚,係建設緊一 D 野🤤 進程係先走到深處分解老化角質同埋毛孔入面既污糟野,再刺激毛孔內皮膚同埋真皮層既膠原蛋白合成,加快成個皮膚內在結構既更新!!即係衰既野會先分解走,然後令本身唔 active既皮膚細胞活躍番,再令新既 BB 皮膚有效率咁係肌底生長去取代一 D 老化左既皮膚,所以用左一兩次就見到皮膚乾淨左好多,跟住黎既就係痘痘粒粒黑頭無晒,之後毛孔都收細埋,企理到不得了。當皮膚無老化角質同污垢,已經通透亮白左一截,但加埋完全既乾淨同埋無毛孔,睇落就唔止嫩,係細緻!!而我呢半年最大既得著,唔止係皮膚外在觀感同觸感個種躍進,係佢令我既皮膚唔再脆弱,就算亂試野,亂搽野,皮膚都唔會咁易紅咁易敏感,皮膚已經強化左,變得有底氣🛡️
Pitanium 飄姬 2分鐘舒舒服服 more than Pro 既 treatment!舒舒服服咁做左一大堆有建設性又深遠既事情,完全幫我戒左出街做 facial😎 先係令皮膚內外結構徹底乾淨無多餘野既狀態,已經無痘痘無粒粒黑頭消失。我唔需要再做針清同磨皮✌🏻 跟住貫穿膚層刺激毛孔內皮膚同埋真皮層膠原蛋白大量合成,再提升皮膚細胞活躍度同代謝效率,毛孔收,皮膚內外彈性同豐滿感大增,唔再鬆同易皺,印會走,有高既光折射,色會亮,長期處於好好吸收,我唔需要做導出、導入 treatment✌🏻✌🏻 每支飄姬,都係一個一氣呵成地將皮膚洗底重建既 treatment!!記住,每支 1次,6次為 1個 cycle,第 1支起,每次做完膚質狀態都會一日靚過一日,6次!完全足夠一塊 Twinsen 般粗既皮膚有 180度既進步,變成風度翩翩!!
「我從未試過 Peel,我用唔用得?」 問得好,連 Twinsen 都有問過👍🏻 如果而家發緊炎既皮膚、敏感中既皮膚、disorder 中既皮膚,比少少耐性等等好返晒先用🫂
「我以前曾經對傳統 Peel 極度敏感,但又好想好想試🧐」 非常理解!!擁有一隻高質既 Peel 自己駕馭到的確太吸引太著數,係要試既,飄姬絕對係 best option!!記低一個我地私伙既專業手法,mix 穿浮洗面奶😍 先將半枝 飄姬倒係掌心,mix 3泵穿浮洗面奶,敷面 2分鐘後輕輕打圈,用棉棉抺走再洗走,最 subtle 地拎好多效果,一次之後,自己會懂得去調節份量時間❤️
