止外光
止外光令以前咁唔鍾意搽防曬,覺得搽防曬純粹係例行公事既我,變到而家咁鍾意搽、主動搽,擁抱住佢比皮膚既安全感!我發現愛止外光,係愛佢個種優美既距離,無左個種傳統防曬比皮膚既窒息同壓迫感,時時刻刻提醒自己搽左防曬,止外光反而係一種會被皮膚吸收既修復精華 texture,想你搽左之後依然輕輕鬆鬆做番自己,但心底裡知無論有咩事,都有後盾支持,咁既距離最優美<3 攪得掂 UV 就會老得好慢已經係常識,但係最緊要係"鍾意"搽防曬😎 鍾意做先會日日 keep 住搽!
傳統防曬係"霜"既質地,皮膚完全吸收唔到,9成都會留晒係皮膚表面,之後浮妝、痴塵、塞毛孔、出粒粒、泛白,避得到 UV,但係製造緊其他問題,而重點係用得好辛苦,就真係唔鍾意用!
Pitanium 止外光 1.0 出世之前,我成日都會諗都係想防曬姐,又唔係想攪事,做咩硬係要令到人咁麻煩咁難受!到止外光出世之後,我愈試新野,就愈覺得止外光係防曬天花板😌今時今日我既防曬只有止外光同止外線,想粉嫩 D 既用止外光,想 texture 再水 D 既用止外線,佢兩個,已經唔係講緊"需要"邊支,而係個日"想"用邊支❤️
1.0 既完美質地仍在!粉紅色既水狀防 UV 精華,超高既延伸性同埋滲入性,好似啫喱咁一推就開,好薄好薄!一掂上面完全唔係以前認識既防曬霜,好似搽精華咁,吱出黎、推開、即刻吸收!就係咁皮膚即時粉飾成自然粉嫩同埋好有光澤既素顏肌,一路用一路抗皺補濕,輔助而唔係破壞緊個妝。唔化妝用止外光既粉嫩同埋光澤效果甚至乎係比化妝品黎得更自然同埋明顯😌 !
而止外光唔止質地似精華,佢的的確確係 skincare-based 既極小份子,用好高密度既抗皺同埋補濕精華做主要成份,皮膚會吸收仲零排斥。唔止舒服,唔止防 UV,補濕、抗敏、抗表情紋、控油、收毛孔、鎖水、消炎、消痘,入面充滿住精華成份同埋有機維生素❤️ 咁先係嫁嘛😎 感覺唔再係加左層 extra 既野係皮膚表面,而係不知不覺咁將防 UV 以注入精華營養既形式 blend in 入皮膚!!防曬唔係再傷皮膚既野,皮膚仲愈用愈好,舒舒服服咁對皮膚做一件 100% 岩既事,唔再心煩意亂!!
Pitanium 止外光 2.0,係 2024 我地要佢再行前 D!(前到我地暫時都唔知幾年後既 3.0 版本,仲有咩野可以升級😂) 唔止要做一支防曬天花板,仲要做皮膚既 stablizer!大大力咁將長效抗菌加入埋止外光☀️ 今日開始用家唔止一路防 UV 一路修復皮膚,仲一路抗菌!Keep 住皮膚係最乾淨既狀態,令細菌引致既皮膚長期敏感同發炎會有大改善!!!要大家等咁耐就係想要一個完美既 upgrade,一層強力既抗菌層好重要,令到皮膚好穩定好穩定,起紅同粒粒都少好多😌
噴完 Pink Water 就搽少少止外光就直接出街,呢個係我最經常既用法!素顏既時候止外光☀️會令皮膚有足夠又自然既粉嫩同光澤感,皮膚好好咁走出街!妝前用同個底妝係零排斥,仲會提供水份,唔會好似用左傳統防曬霜咁有浸油痴住!!止外光☀️係任何情況下用皮膚都好舒服、好自然既粉紅防 UV 精華😎
止外線
Pitanium 止外光☀️透薄同清爽既程度已經可以話係”離晒譜”😌
今日launch既 Pitanium 止外線🔆我會形容為完全隱形,連1%用左防曬既感覺都冇,偏偏用完令到皮膚有超強既濾光力😎
上星期番貨,第一時間”吱”比 office 同事試!個個覺得佢係精華,無一個估佢係防曬!!
我:“係新防曬😎”
“認真呢?薄到精華咁喎🤨”
”下!防曬?認真呀🤔”
”防曬?個 texture friendly 到癲左喎!”
Friendly?我直頭覺得係 Lovely!以前 Pitanium 止外光 個種透薄同即時滲透令我由憎搽防曬變成左一個好鍾意搽防曬既人。而當大家都覺得止外光既透薄滲透已經係防曬產品既極限既時候🧐 聽住!Pitanium 止外線🔆係再薄 D!!再透 D!!再清爽 D😮
Pitanium 止外線🔆 水性既程度高到似一支質地最薄既精華,又似一支有少少厚度既 toner,打開個銀色蓋向下㩒,唔係一 pat pat,係一滴滴粉色小水珠滴出黎🤤 一推開!即刻滲透!完全感覺唔到一丁點既油膩,半點既泛白😎
我試過洗完面 > 噴Pink Water > 止外線 當精華 > 止外光 當埋cream,唔止薄到不知不覺,仲要全日皮膚都係夠水夠保護,成件事仲要自然到舒服到不得了😌
以前搽防曬咁討厭就係因為個層殘留係皮膚表面既油🤢又笠又破壞左個妝,但偏偏就好似係要靠呢層油既厚度黎擋 UV,UV 係擋左,不過個妝浮左、D 毛孔塞左🥲 係 Pitanium 既防曬系列入面永遠都搵唔到呢層殘留油!Pitanium 止外線🔆 係一支水性精華比營養同時令皮膚有SPF50、PA++++ 既強大濾光性,係皮膚自身濾光性,係睇唔到、摸唔到、無負擔既強大保護性,皮膚依然係有100%既透氣度!唔再係一層不擇手段去擋 UV 既殘留油,而 SPF50、PA++++ 呢個程度已經夠我完全放心無視 UV,佢可以好好守住皮膚,唔會曬老、曬傷、曬到出斑!!傳統防曬。。傷皮膚。傷個妝🙈 Pitanium 止外線🔆唔止唔傷皮膚,佢保護皮膚養好皮膚!佢唔止唔傷個妝,佢好matte 完全透明,令皮膚有long lasting 既水份個妝仲靚左貼左😎
Pitanium 止外線🔆 唔止 texture 似精華,係真係精華!!濃縮左7種精華能量:舒緩、抗敏、美白、消炎、平衡水油、抗衰老、水份😎😎😎
天氣轉溫度變,皮膚唔穩定,佢令到皮膚好穩定。
當我怕曬黑,其實一面防 UV 一面已經默默地做緊美白。
缺水?標油?佢會平衡水油分泌,皮膚全日都係有水份既清爽。
有痘痘?更加要用,因為佢會消炎!
依舊 Pitanium mode 皮膚要愈用愈好,一邊零厚度擋 UV,一邊係養靚緊皮膚,舒舒服服係基本,少皺紋係常識,夠水份係必需的。
止外光 定 止外線?Day 1 已經無諗過要二揀一!兩支都要!
👉🏻個日想搽完有少少粉嫩感,少少 glowy,用止外光!
👉🏻想要一個完全隱形既防曬享受,絕對既透氣清爽,止外線!
無論邊一支,都係會乜都唔使理直接當佢 toner + serum + cream 咁用,我習慣朝早噴幾下Pink Water 再搽其中一支,塊面夠水夠潤之餘仍然 keep 到好爽,但之後直接上妝又唔會有一種皮膚同妝物直接接觸既 concern,可以 long-lasting 咁過濾紫外線既同時又可以做到阻隔到妝物同更加貼妝!
“無論如何,我要 Fine 到可以滴漏!我要無殘留、無重量、無泛白!我要佢完全唔似一支防曬!但我要有SPF50、PA++++!我要有起碼7種護膚精華係入面!我要粉紅色😍” 呢個就係我 Day 1 定既 standard,止外線🔆好似做突😎
