吹頭前用少少潤髮哥,吹乾晒個頭之後再用少少潤髮嫂係髮尾,就算本身髮質幾爛都好,1個月之後,用酒店個把梳都可以一梳梳到尾😠
絕對唔係比喻😂 以前去旅行我一定要帶梳,因為我係無可能用到其他梳梳到頭。。前排屋企人生日我地一家人係酒店 staycation 2晚,第 1日已經發現左自己冇帶用開個個 T 字頭既「爛髮梳」,以前係無可能用其他梳梳到頭,而個幾日,我竟然係可以用酒店 Toilet 入面個把即棄梳輕易咁梳得掂個頭!!咁我就知咩事啦!髮哥同髮嫂一齊咁用左個幾月,我之前以為髮哥同髮嫂只係令我 D 頭髮硬淨左同埋鎖色左好多,但係今次佢修復頭髮既速度比我想象中快好多好多!!
我地以前用開既潤髮產品只係得髮尾油揀,髮尾油就係掛係頭髮出面既油,分別只在於用既係咩油!髮尾油呢樣野,只係係頭髮上面化左個妝,就算用左好耐,只要一唔用就會發覺,用左咁耐,原來髮質從來無好過,仲係一舊野😵
潤髮哥,我第一次用直頭覺得佢係黎自未來既產品👨🚀用完第一個星期已經明顯地少左好多好多斷髮,充滿住蛋白質、氨基酸既頭髮 Cream,每日只係要用 1-2泵係髮尾或者係爛髮度,佢好快就會貫穿頭髮表面反起左既毛鱗片直接滲入同埋填充髮幹組織,愈係乾旱既頭髮就愈吸收得快,之後直接吹乾!一黎順、二黎滑、三黎令到本身好易斷既脆弱頭髮強化好多好多,咁樣先可以留番長同厚 D 頭髮😭
潤髮哥針對修復頭髮最底個層髮幹,而潤髮嫂就係針對包圍住髮幹個 7-9層形成 Kick 髮同開叉既毛鱗片!質感更水既潤髮嫂會穿透咁多層既毛鱗片全面咁做一個補濕同埋滋潤既 Treatment,消除令毛鱗片反起身既淨電,再黏實!頭髮變得易梳左好多,好易打理同埋睇落唔會咁散,頭髮表面既折射度好好!就算之後要夾頭。。都會少好多斷髮,因為隨左強化左毛鱗片,髮嫂既成份仲會有 Heat Protect 既特性,就算成日要做熱定型,個頭都唔會好傷!
其實有 Set 開頭既話,會好明顯睇到髮哥髮嫂同傳統髮尾油既分別!因為髮尾油既厚重,所以用完滑,但係會令到頭髮過重而好難夾同埋定型,用完仲會好難吹乾,而髮哥髮嫂就係滲入強化髮幹同埋撫平毛鱗片,將頭髮帶番去無受過傷既狀態,所以會更加好去造型,仲好易吹!兩個唔同既運作方式同埋級數!
髮哥髮嫂夾住用既話,髮哥濕用,吹乾,再上髮嫂,咁用係最好嫁啦!髮質係會好快好好,更加唔會有用完傳統髮尾油第 2日起身頭髮好假直既感覺,過左 1-2個月少左好多好多斷髮!!成個頭髮修復過程好自然,好靚,好易打理,酒店梳都梳都尾!我用完之後用唔番之前既傳統髮尾油🙈
